söndag 6 september 2009

090906

Ytterligare en söndag har passerat. En söndag med fint, skönt väder faktiskt! Upptäckte dock inte det förrän sen eftermiddag/kväll så jag hann inte njuta så mycket av det.. Min söndag spenderades hemma hos mormor&morfar, där det bjöds på god mat, för att plugga. Senare kom morfar, tro det eller ej, med den briljanta idén att åka ut till Väla loppis&antik. 10 stycken desertskålar i glas och en bricka i teak från 50/60-talet fick bli en del av presenten från m&m till min kommande födelsedag. Mycket fint, mycket fint :) Själv handlade jag årets första julklapp, en liten glaskreation till lillebror. Den kommer nog att passa utmärkt i hans sakta växande samling..

Förövrigt händer det inte så mycket för tillfället.. Har nog en förkylning som ligger och lurar, vilket jag har haft rätt länge nu. Börjar bli liite tröttsamt faktiskt. Nu är det tea-time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar