onsdag 2 september 2009

090902

Nu är första föreläsningen i första delkursen avklarad. Läraren, kursen och böckerna verkar väldigt flummiga, men jag kan ändå skymta ett litet ljus i tunneln, lite förståelse. Haha, nej men det ska säkert gå bra. Att jag är ensam om att bo i Helsingborg i min klass är en klar fördel när det gäller att låna böcker, jag hittade de tre böcker vi ska ha nu på stadsbiblioteket här i stan! Är glad att jag slipper köpa dem, dels för att de är dyra men också för att de är fruktansvärt tråkiga böcker.. Det är ju skillnad om det var böcker man skulle kunna tänkas ha nytta av i framtiden, då kan man ju köpa dem. Men jag tänker försöka låna så mycket som möjligt. Det är ju trots allt några böcker per delkurs..

Jag, precis som många andra antar jag, har mått halvkasst med halsont och sådär nu ett tag. Tycker att det lika gärna kan bryta ut eller försvinna igen, för detta stadie där man pendlar mellan att må bra och dåligt är inte så roligt faktiskt.. Jag är lite oroad för att dra på mig den "fruktade" svininfluensan, man har ju gått och blivit lite av en hypokondriker i dessa dagar.. Haha, nej peppar peppar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar