fredag 2 oktober 2009

Att jag trodde att det här med tenta var en enkel match kan jag inte riktigt förstå hur jag kom fram till.. Jag tyckte jag låg superbra till med takten på läsningen och allt, men så slutade det precis som det brukar göra med slutarbeten för min del, nämligen att sitta uppe halva natten och skriva färdigt det i panik. Till sist vart jag så trött att jag inte kunde formulera meningar längre, då kände jag att det var dags att sova.. Så nu sitter jag här, har skrivit på tentan sedan klockan 8.30 imorse och nu är den så gott som färdig.. Nu har jag bara en kort paus för att sedan läsa igenom allt en sista gång innan jag skickar in den strax före deadline kl 13.
Usch, aldrig mer ska jag utsätta mig själv för denna fruktansvärda panik i sista sekund..
Bättre framförhållning och självdisciplin, TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar